Å feire 1-årsdag er stas!

Så har det gått ett år siden den yngste i familien kom til verden. Her om dagen feiret vi henne med selskap. Ikke det at hun skjønte så mye av oppstyret, men hun virket nå glad, lykkelig og fornøyd 🙂

Hele 18 stykker med smått og stort, tobeinte og firbeinte var med og feiret ettåringen noen dager etter den egentlige merkedagen.

Det var høy partyfaktor med pølse, is, brus, ballonger, og ikke minst den deilige Daim-iskaka som mamma`n til æresgjesten hadde laget. Kaffen smakte fortreffelig til denne kaka, og jeg fikk sikra meg 2 stykker 😉

Har du prøvd å ta bilder i slike settinger? Absolutt ikke lett å få bra bilder. Jeg oppnevnte meg selv som “hoff-fotograf” og knipset i vei, i håp om å få noen blinkskudd. Mommo regnet nå med at noen etter hvert kunne sendes over til barnets mor. Hun hadde absolutt ikke tid eller mulighet til fotografering i en sådan stund.

Det ble faktisk noen bilder til henne. Du får dessverre ikke se de med personer på, men litt blomster og ballonger kan du få se 😉

Min begrunnelse for ikke å vise bilder kan du se HER.

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått feiring av yngste 😊 Jeg har vært utnevnt hoff fotograf selv, så jeg vet godt hvordan det kan være. Bildene dine som du har delt ble veldig fine 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg