Akkurat nå….😉med familien…

Akkurat nå. Helt riktig. Ingen narreoversktift. Ikke clickbait.
Not at all…. Vil bare si hva jeg gjør og hvor jeg er akkurat når dette innlegget publiseres.  Men bildet er ikke NÅ. Så litt narring er det.

Av naturlige årsaker har jeg ennå ikke noe ferskt bilde av begivenheten som SKAL finne sted ganske snart. Derfor gir jeg deg i hvert fall et bilde av oss tre som skal være sammen et par timer framover.
♦️
For en tid tilbake, men ikke veldig lenge siden, ble datter, sønn og jeg enige om å ta en tur sammen på restaurant igjen. Litt finere restaurant. Med flere retter og vinmeny. Stas å samles og gjøre dette minst et par ganger i året. Blitt tradisjon. Veldig hyggelig.
♦️
Vi treffes sjølsagt mye ellers også, men akkurat dette er en av begivenhetene.
Gjorde det da jeg bodde på Hedmarken også. I hvert fall en gang i året.
Litt enklere å komme seg ned til byen nå som jeg bor i Oslo der også barna holder til.
Ikke vanskelig fra Hamar heller, for går tog en gang i timen, men likevel litt mer planlegging må til. Middagsturen tok litt lengre tid da.
Nå dreier det seg om noen timer. Og da kan Barney greit være hjemme alene og «passe» huset🐩☺️
♦️
Og HVOR er jeg nå når dette publiseres, torsdag 16.mars klokka 19:15?
Jeg går inn døra på restauranten Savage i Nedre Slottsgate i Oslo🤗
Og der treffer jeg datter og sønn til en bedre middag. Gleder meg👏
Og da kommer jeg forhåpentligvis tilbake med rapport i morgen🙋🏼‍♀️
♦️
Må som tidligere nevnt innrømme at bildet ikke er ferskt. Det ble knipsa av sønnen da vi befant oss foran Colosseum på Romaturen vår i oktober.

Vil du lese om den nevnte Romaturen, finner du link under her:

ROMA I OKTOBER 2022

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg