Alternativ til bryllup


Ikke akkurat fancy bryllupsbilde her fra bruket i dag.
Har vært bryllup i Geiranger og mange andre steder, helt sikkert. Vet faktisk om ett til. Fått med meg «litt» av den eksklusive bryllupsfeiringa på Møre via TV2Play. Ordet LITT satt i anførselstegn, for må ærlig innrømme at det vart mer enn jeg håpet…. og egentlig tør å innrømme.

Men fikk nå i hvert fall med meg det komiske med laken og linduker. Du skjønner hvis du har sett på. Rettighetene til bryllupet var solgt til Netflix og magasinet Hello!, så der skulle andre journalister og vanlige folk få sjå minst mulig, ja. Var egentlig litt moro å følge med for å sjå om det vart noen glipp. Det vart slik. I hvert fall litt. Da prinsessa gikk ut av bilen og skulle inn i vielsesteltet, var det en «lakenholder» som ikke gjorde jobben sin skikkelig, så da fikk vi et glimt av både brudens ansikt, sveisen og litt av kjolen. Selvsagt med TV2 sin fantastiske telelinse.
Og ellers så jeg på sånn dann og vann.
For må jo ærlig innrømme at det var litt spennende også med alle de fine klærne og kule folka, og kaoset.

Men jeg fikk heldigvis gjort noe fornuftig i dag også. Terrassen vart spraya med terrasserens, skrubba og så spylt med vann.
Derfor ble det et slikt kjedelig bilde fra dagen min på denne lørdagen.
Den største begivenheten her i huset akkurat i dag.
Og et tidligere innlegg:
Hest i fokus her?

4 kommentarer
    1. Så godt å få spyla terrassen.
      Så litt jeg også og enig med at det var mye artig å se. Men spekulerte på hvor mye som sitter igjen av transporten når den skal skje innhylla i hvite tekstiler, ingen vits å bevege seg i Geiranger da, liksom 🙂
      Nyt søndagen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg