Barney og de mystiske skulpturene😊

Reklame | CURLI……….rabattkode: gunn10


Er de ikke søte, alle tre?
De små ponnyskulpturene i ei gate på Ensjø
Og lille krølle-Barney
De ligner nå i hvert fall på små hester.
Veldig små hester.
Og Barney vart kommandert til å sitte der for at a mor skulle få bilde av dem alle.
Jeg har prøvd å google for å finne ut hvem som har laget dem, men uten resultat.
Så vet du mer enn meg, er jeg glad for en kommentar.
Neste gang jeg besøker stedet skal jeg se etter skilt på skulpturene.
Det pleier nå ofte å stå navn på både kunstner og verk andre steder.
I hvert fall i Ekeberg skulpturpark.
Barney har posert med statuer før, han.
Se bare her👇
Walking voman i Ekebergparken
Mer fra nedi lia, og litt kultur

♦️

Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow.

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg