Barney og jeg skal på ferietur snart🙋🏼‍♀️


Ikke lenge til…..

Jeg gleder meg. Vet ikke om Barney gjør det. For han vet ikke om det, tror jeg. Men han skal være med på turen. Og det blir sikkert stas for ham å oppleve nye steder. Masse nye lukter. Jeg blir nok mest opptatt av å se og nyte.
♦️
Har planlagt tur til Gotland i Sverige. Og turen skal foregå med bil og ferje. For Gotland er en øy, som du vet…..
Ferjebilletter og hotell er bestilt for lenge sida, og sjekka nøye at det var lov med hund begge steder. Så det er i orden.
Har begynt å skrive pakkeliste og gjøremålsliste. Pleier alltid det, jeg som er listoman.
♦️
En annen ting som både er nødvendig, og ikke minst interessant og moro, er å lese seg opp på reisemålet. Så det gjøres i ledige stunder for tida. Noterer litt også.
Så nå er det bare å glede seg. Sjekker værmeldinga på stedet også. Kjekt å vite hva slags klær jeg skal dra med meg.
♦️
En annen ting som er viktig når Barney skal ut av landet, er et par tabletter som han må innta før innreise til Norge igjen. Det dreier seg om forebyggende behandling mot det som heter noe så ekkelt som «revens dvergbendelorm»🫣 Det har vi ordna. Tar dem før avreise hos veterinær, så det kan attesteres i Barney sitt pass. Ja, han har sitt eget pass hvor for alle vaksinasjoner står oppført blant annet🐩
♦️
Bildet jeg viser deg på sida her av Barney, fant jeg i arkivet. Det er tatt på den tidligere campingplassen i Hamar, ved Mjøsa.
Jeg kommer nok ganske sikkert tilbake med mer stoff om denne turen….🙋🏼‍♀️

 

6 kommentarer

Siste innlegg