Blir så flau, men NÅ…..

Ja, endelig🫣

Har skrytt lenge av at treninga skal starte opp igjen. Har det ikke vært det ene, så har det vært det andre….av unnskyldninger.

Men nå vettu.
I går starta jeg opp att etter nyttår.
Hjemmetrening på spinningsykkel og styrkeøvelser på matte foran TV’n.
«Sprek med Sofia» på NRK.

SÅ godt å komme i gang👏💪
Jeg vet det jo egentlig, men hvorfor i all verden får jeg det ikke til, da?
Vet også at når det er gjort første gang, er det mye lettere å få til gang nr. 2 og 3 og videre.

Putter det inn i kalenderen på telefonen. 3 ganger i uka. Skal ikke være lov å droppe. Da må det være en SKIKKELIG god grunn.
Ikke god nok grunn å si «jeg skal bare….»

Hadde jeg jobba, og ikke vært pensjonist, ville det vært god nok grunn å si at «jeg må på jobben».
Men ellers? NEI. Nesten ingen andre gode grunner.
For i løpet av den døgntida jeg er våken og oppegående er det mange smutthull for trening, sjøl om andre ting også må gjøres i løpet av dagen.

Takk og pris at jeg fikk det til.
Og  beklager at jeg narra deg i forrige innlegg om temaet😝
Litt flaut🫣
Der skrev jeg nemlig at trening skulle starte ganske fort.
Men tidfesta det heldigvis ikke😅
Lovte samtidig å holde deg oppdatert☺️

Trening hva er det? (Publisert 26.januar)

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg