Trening…..hva er DET ?😝

Nå tuller jeg med deg.

Det har seg slik at det er ei stund sida jeg trente ordentlig, slik jeg skal gjøre det, 3 ganger i uka.

Jeg kom godt i gang igjen i høst, men så vart det en lang forkjølelsesperiode og dermed treningspause.
Og da er jeg dessverre slik skrudd sammen at jeg finner på nye unnskyldninger etter det igjen.

Hadde ikke noen nyttårsforsett i år, men burde vel hatt det.
«Start trening så fort som mulig i januar.»

Vart ikke slik. For nå er det slutten av januar. Ingen unnskyldning.
Sjøl om Barney har vært sjuk og bilen har vært «sjuk».
Nei, dessverre ikke god nok grunn.

Nå skriver jeg motivasjonen min oppover😅 Håper det hjelper.
Forplikter meg overfor deg også. Hadde du enda vært her for å sjekke😂

Hvordan jeg trener?

Hjemme foregår det. Funnet ut opp gjennom åra at det blir billigere.
Sjøl om jeg har betalt treningsavgift på forskjellige sentre opp gjennom, har det en del ganger endt opp med med noe som kan benevnes som støttemedlemskap😝

Da jeg flytta hit, solgte jeg romaskina mi og kjøpte en brukt spinningsykkel. Den står på soverommet.

I tillegg tar jeg styrkeøvelser på stuegulvet ved hjelp av TV’n.
Funnet en grei treningsserie på NRK tv som heter «Sprek med Sofia».
Passelig opplegg for slike som meg.

Som du skjønner er opplegget klart.
Det er bare å sette i gang.
Skal love deg å gi rapport så fort som mulig.
NÅ har jeg virkelig lagt press på meg sjøl💪

Under her ser du treningsøkt på romaskina for 3 år siden🤗

Og en link til et innlegg jeg hadde på bloggen i september 2019:

HVORDAN KAN DETTE ENDRE LIVET MITT…..LITT?

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. God morgen!
      Jeg har også vært støttemedlem noen ganger, men for ett år siden begynte jeg å trene styrke igjen-etter en pause på elleve år! Jeg bruker apparater og manualer, samt stang med vekter. Til planken bruker jeg bare meg selv!
      Har trent to eller tre ganger i året, og det skal jeg prøve å fortsette med.

      Skjønner godt at det er tungt å starte igjen- og at det er mange unnskyldninger som kan brukes. Sånn er det av og til for meg også- fortsatt!
      Lykke ttil med treningen, jeg skal heie på deg, jeg! 😀

      1. Hei🙋🏼‍♀️ Så artig å få innblikk i din treningshistorie👍 Og takk for motivasjon🙏🏻 Starter opp i ettermiddag, jeg…………Nå har jeg sagt det😅

    2. Ja støttemedlem vet vi hva er 😀
      Jeg er nå inne igjen, i Aktiv treningssenter og gleder meg til å ta til igjen…. Jeg trenger å ha et sted Å GÅ TIL for å få ting gjort når det gjelder styrketrening 🙂 Spinning er jeg veldig glad i!
      Trening er herlig!
      GOdt når man finner sin greie 🙂

      1. Så enig, så enig🙋🏼‍♀️ Alt blir bedre med trening. Formen, helsa, humøret og arbeidslysten. Nå startes det opp igjen her snart også. Det skal jeg love deg😀 Takk for motivasjon🙏🏻

    3. Ja, hva er det tro? 😁
      Jeg var flink lenge på treningsstudio, helt til det sa stopp pga helsa. Men nå går jeg turer, og har så vidt begynt litt smått med trening hjemme. Håper å bli enda bedre, så jeg kan gjøre mer 😀
      Lykke til! ☺️

      1. Ja, nå skal jeg snart starte opp igjen🤗 Går 3 turer med hunden hver dag, men ikke nok trening for meg🐩Men hjelper litt, da☺️ Da ønsker vi hverandre lykke til med treninga🙋🏼‍♀️👍💪

    4. Hjemmetrening er supert – jeg driver også med det! Greit å slippe å betale for å trene! Og tredemølla mi er over fem år nå, så den har ikke kosta så mye pr gang! Lykke til med treninga! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg