Blogger jeg anbefaler (del 7)😃

Så har turen kommet til den sjuende bloggen.

I serien blogger jeg anbefaler, i helt tilfeldig rekkefølge, har jeg kommet til ei som jeg lærte å kjenne her inne på Blogg.no i 2018, den gang jeg starta blogginga.

Hun er også her fortsatt, som de andre jeg har nevnt, og sikkert vært her mens jeg hadde bloggpause i 2 år også, kan jeg tenke meg.

Hun heter KARIDANSEN

Det er alltid en fryd å besøke henne på bloggen. Som de andre jeg anbefalte, har jeg heller aldri møtt henne🙋🏼‍♀️

Innleggene er fylt med humor, artige formuleringer, filosofering og sjølsagt bilder, som er viktig i en fin blogg.

De 6 foregående anbefalingene kan du lese her:

Del 1 Frodith

Del 2 Solliv

Del 3 Utifriluft

Del 4 Heidisverden

Del 5 Mettejosteinsdatter

Del 6 Fruensvilje

 

 

 

10 kommentarer
    1. Så artig at du deler fine bloggere. Karidansen er en god blogger, men hun legger ikke så ofte ut om dagen. Artig med alle disse fine bloggerne. Fin dag til deg 🙂

    2. Så fint at du løfter fram en blogger sånn, noe som gjør at de som ikke kjenner dem får en puff til å gå inn å sjekke ut bloggene dere. De du har nevnt tidligere og i dag er jeg jevnlig innom å leser hos. Ha en fin dag, klem 🤗

    3. Kari er ei flott dame, med bein i nesa..
      Dessverre så blogger hun ikke så mye som før. Så da faller jeg litt ut.
      Jeg blogger så og si hver dag og da følger jeg de som gjør det også..Kari har jeg møtt 3 ganger! 🙂 Artig dame..

    4. Fine Kari – ei flott dame – både i virkeligheten og på blogg. Skriver bra og morsomt – og ofte på dialekt! Du burde treffe henne…. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg