Blogger som jeg anbefaler (del 1)👍🙋🏼‍♀️

Jeg leser andres blogginnlegg her på Blogg.no

Ja, det synes jeg er interessant og koselig. Artig å få innsyn i andres verden. Og jeg kan også få tips til min egen skriving.

Jeg startet å blogge i 2018.
Det første innlegget mitt var 21.september 2018.

Da hadde jeg mye å lære, så sugde til meg kunnskap ved å Google på nettet og ikke minst lese andres innlegg her på Blogg.no.

Det var litt skremmende å tenke på at noen kanskje kunne komme til å lese skribleriene mine😳, men jeg tok sjansen.

Det var artig å få tilbakemeldinger allerede på første innlegg.
Og jeg kommenterte også medbloggerne/naboene mine her inne.

Det gjorde at jeg turte å fortsette. Og jeg ble ivrig…..

Det var noen jeg hadde mer kontakt med inne på bloggen enn andre.
Og det som er artig å se nå, er at mange av de samme «naboene» er her fortsatt, 4 år etter.

Jeg tok nemlig en lang pause fra blogginga. Siste innlegget mitt i første «periode» var 10.april 2020.

De andre har nok vært trofaste hele tiden, tenker jeg🤗……mens jeg hadde pause.

Jeg ser i arkivet at jeg var «kort innpå» i februar 2021.

Det var det eneste jeg ga fra meg til Blogg.no året 2021.

Så fikk jeg plutselig for meg at jeg ville prøve igjen.
Det var 1.desember 2022. Altså ikke lenge sida, men skrivekløen tok meg, så har blitt mange innlegg siden da😅…litt for mange kanskje😝

Men for å komme til saken…..

Overskriften lover at jeg anbefaler en annen blogg enn min egen☺️😅

Jeg bruker prinsippet «tilfeldig rekkefølge», for det er så mange koselige blogger.

Jeg starter med en av de første jeg leste da jeg starta her inne i 2018:

FRODITH

Klikk deg inn på hennes blogg og se sjøl🙋🏼‍♀️ Morsom, reflektert dame med nydelige/artige tegninger, fine bilder og kloke, artige og velformulerte innlegg👍😀

16 kommentarer
    1. ÅÅå, så koselig Gunn <3 Jeg har jo holdt på i 10 år nå faktisk. Men har blogget bare helgeblogging siste året, eller muligens 2 år. Det er for travelt for meg med full jobb, som krever meg fullt og helt. Men koser meg i helgene da 🙂 Så koselig anbefaling <3 Tusen takk <3 🙂

    2. Veldig koselig at du er tilbake, og vi fulgte samme blogger tidligere, og det gjør vi nå også ser jeg ☺️
      Frodith, gledessprederen på blogg må vi følge 😀 Hun er en fargerik, og herlig dame 🥰

    3. Så koselig da. Frodith har jeg lest og lært å kjenne gjennom årene. Hun har jeg til og med truffet, og det var like trivelig som å skrive med henne. Ja, bloggblokka den er her den, selv om vi tar en pause innimellom. Så koselig å komme tilbake og bli mottatt som en av familien her. Blogg på, når du har tid og lyst. Ha en vakker kveld 🙂

      1. Tusen takk for fine ord. Og ja, Frodith måtte nevnes, vettu😀 Flere kommer😉 Og veldig hyggelig å starte blogging igjen. Mye pga dere fine «naboer» her inne🙋🏼‍♀️

    4. Fin blogg med mening også, mye å lære i denne bloggen og dama har jeg jo møtt flere ganger..3 i hvertfall..sett henne enda flere ganger. Artig dame i virkeligheten også! Kul…….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg