Blogger jeg anbefaler (del 8)👍

 

 

Mer anbefaling av blogger jeg leste og fortsatt leser🙋🏼‍♀️

Kommet til den åttende i rekken, og som tidligere nevnt, er rekkefølgen tilfeldig valgt.
Jeg vet ikke hvor lenge hun har blogget. Må innrømme at jeg ikke har gjort bra research der.

Veralynn

Det heter hun.
Og innleggene hennes har snert og humor, og hun er tøff nok til å kritisere urettferdigheter hun opplever i sin nærhet og ellers.
Fin hverdagsblogg som gir meg innblikk i livet hennes. Artig🙋🏼‍♀️

Hvis du har gått glipp av de forrige anbefalingene, kan fu klikke deg inn på dem under her.

Del 1 Frodith

Del 2 Solliv

Del 3 Utifriluft

Del 4 Heidisverden

Del 5 Mettejosteinsdatter

Del 6 Fruensvilje

Del 7 Karidansen

 

7 kommentarer
    1. Den bloggen har jeg lest 100 % av innleggene siden jeg fant henne på blogg! En stor stor favoritt hos meg…
      Hun byder på………for å si det kort!

    2. Å så koselig at du fremhever bloggen min også, det setter jeg stor pris på 💓
      Bloggen min begynner å få noen år på baken, for den ble startet i mars 2009 veldig forsiktig. Blogget litt før det også, men ikke seriøst, og hadde et lite opphold fra blogg.no da jeg trodde gresset var grønnere på en annen portal. Noe det ikke var 🤔

      1. Bare hyggelig. Og fint at du likte det. Der fikk jeg svaret: du starta i 2009. Skikkelig erfaren innpå her du, da. Imponerende. Jeg starta 2018 og holdt på til 2020. Pause 2 år, og på’n igjen for en måned siden. Lykke til videre🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg