Den gule utfordringen er ganske kul……

To farger på en dag er vel lov. Ikke sant, Frodith? GULT er lett for meg. Jeg elsker gult.

Og fortsatt er det bilder fra arkivet. Litt latskap å spore. Skal snart ut på fotosafari igjen for å skaffe nye bilder til arkivet…når forkjølelsen er over.

Forresten…..jeg er jo ute på tur med Barney flere ganger daglig, så ingen unnskyldning…..
Men så fint og gult som det er på ett av bildene mine i dag, er det ikke ennå i naturen 🙂

Må bare ta med dette bildet av Barney som valp, plassert midt oppi steinrøysa/blomsterbedet 😉
Det var våren 2015. Han ble født på Valentine-dagen dette året.

 

Et gult, tidløst motiv fant jeg også i arkivet. Kunne like gjerne vært i dag, hvis jeg hadde rota meg til butikken for å kjøpe blomster. Droppet det….. Holder meg mest inne for tida. Kun turer med krøllebøllen.

 

Og under her:

Litt gul, deilig eggerøre er ikke dumt. Fikk lyst på det nå!
Og de optimistiske, gule ballongene som streber oppover, er bra motivasjon i disse dager 🙂

 

Er du med på Frodiths fargeutfordring?

Jeg har kommet til min tredje farge nå.
I går hadde jeg BLÅ og tidligere i dag hadde jeg GRØNN.

 

7 kommentarer

Siste innlegg