Den holder stand


Dagens bilde den 4.dagen.
Både blomsten og jeg holder ut.
Denne krysantemumbuketten fikk jeg 19.november.
Og den står like fin.
Jeg vet fra før at nettopp denne arten holder seg godt som snittblomst. Og den gir derfor god valuta for penga.
Og attpåtil fikk jeg den helt gratis som bursdagsbukett.
Og da er det ekstra stas.

Jeg har eksperimentert med fotoredigering igjen.
Foretatt
 en dobbelteksponering.
Snødekt skogbunn med krysantemum over.
Og dette er innlegg i serien «dagens bilde».
Krysantemum.
Starte med dagens bilde kanskje?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg