Starte med «dagens bilde», kanskje?


Temaet «Dagens bilde» kan kanskje være noe for bloggen min?
Men det krever jo at jeg tar et bilde som er presentabelt, og at jeg i det hele tatt får tatt et bilde hver dag. Eller jeg kan kanskje tillate meg sjøl å bruke gårsdagens bilde til nød, hvis det ble tatt flere bilder akkurat den dagen…..
Og kom kanskje på tanken da jeg fant ut at noen kaller seg fotobloggere, eller har en fotoblogg. Leste også om det inne hos blogger Gryende.
Her er i hvert fall bloggstjerna mi, Barney igjen, også denne gangen på glattisen. Han liker seg utpå den frosne flata, krøllegutten. Her i solnedgang.
Så får vi sjå om det blir noe av dette prosjektet. Ikke helt sikkert innbiller jeg meg…..
Kanskje heller en gang i uka?
På glattisen igjen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg