Den månedlige klubbkvelden, eller hva jeg skal kalle den….

 

Den månedlige happeningen med boktreff, prating, mat og drikke skjedde her om dagen. Alltid hyggelig. Har noen sånne faste hendelser i måneden i tillegg til de sporadiske og tilfeldige hendelsene. Veldig trivelig og passelig pensjonisttilværelse for meg dette her. Stortrives, nyter tilværelsen og setter stor pris på hver dag som kommer.
Denne gangen kunne jeg bare spasere ut av døra uten andre forberedelser enn å ha på meg litt penere tøy og litt mer sminke enn jeg labber rundt med her inne, samt på tur med Barney i skogen.
♦️
Kom til dekket bord hos vertinnen, og 4 andre i tillegg til henne og meg utgjorde altså det månedlige treffet for å snakke om boka vi alle hadde lest siden sist. Det var Torsdagsmordklubben av Richard Osman.
Jeg skrev et eget innlegg om den boka for ei stund sida. Link til det finner du nederst på sida.
♦️
Som du ser av bildene, skortet det ikke på god mat og drikke. Nabo V hadde laget en nydelig pai, og i tillegg serverte hun forskjellige oster, kjeks , druer og jordbær. Veldig godt.
Alle damene er glad i å prate, så var aldri stille i rommet. Er vel kanskje til tider heller litt vanskelig å komme til orde.
♦️
Men innimellom skravling om alt mulig, spising og drikking, rakk vi også denne gangen faktisk å snakke om boka. Ikke verst. Det er jo egentlig det som er hovedgrunnen til at vi møtes…..har jeg forstått.

Jeg har bare vært med i et snaut år, så de andre er drevne bokringdeltakere. Jeg er i hvert fall veldig takknemlig for at jeg vart invitert med inn i sirkelen.


Har du lest Torsdagsmordklubben?
Bokring, boksirkel eller bokklubb?…og Napoli

2 kommentarer
    1. Må jo være trivelig og være med, spise og skravle. Boka var den bra? Jeg leser Skredet av Sara Strømberg en fin krimserie. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg