Den rosa utfordringen ble litt flau.

Å ta selfies har jeg lært meg å ta…og ikke minst tåle…..gjennom denne 6-dagers klesutfordringen til Frodith. Takk skal du ha for det, kreative bloggkollega.

Den rosa klesutfordringen

Den siste dagen er rosa i klesutfordringen.

Og det ble i ordets rette forstand en skikkelig utfordring. Ganske flaut faktisk.

Se på resultatet, da!

Jeg visste på forhånd at jeg ikke hadde rosa klær, så det var ingen hensikt å sjekke klesskapet.

Men jeg tok altså likevel utfordringen, og håpet det beste. Frodith hadde sagt at vi godt kunne låne plagg av andre.

Hun hadde faktisk en vri hvor hun gikk i butikken og prøvde et plagg, tok et bilde i prøverommet, og publiserte det. Kjempesmart. Så jeg regnet med at jeg også skulle klare det på en eller annen måte.

Så plutselig så jeg løsningen. Jeg har en rosa dyne i skapet. Reservedyne for gjester.

Så hvorfor ikke på en enkel måte gjøre seg ferdig med hele fargeutfordringen?

Som tenkt, så gjort. Se bare på bildet.

Og du skjønner nok hvorfor jeg ikke har noen rosa plagg i klesskapet.
Jeg kler nemlig ikke rosa 😉

Er du glad i rosa?

Men noe rosa er viktig for meg

Det er oktober og den rosa måned. Rosa sløyfe-måneden. Klikk på linken for å komme rett inn på Kreftforeningens side.

Jeg har sjøl hatt brystkreft. I februar 2015 ble det oppdaget, og i starten på mars 2015 ble jeg operert. Jeg var heldig. Slapp både cellegift og strålebehandling. Nå er det altså fire og et halvt år siden, og jeg er takknemlig for livet. Mer enn før.

Både mor og tante døde dessverre av denne sykdommen for mange år siden.

Kreft er noe dritt. Fuck cancer!

Jeg skrev noen innlegg om dette for ett år siden. Det kan du lese hvis du klikker på linkene under her.

Den rosa sløyfa og jeg.

Skal jeg tørre å åpne boka?

Og jeg blar videre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg