Den timen skjedde det mye…..

Begrepet MYE kan absolutt være relativt

Det at det skjedde MYE på en time for meg, kommer vel an på hva jeg pleier å trøkke inn av hendelser på en time ellers. Og absolutt i forhold til hva andre får til. Men det vart nå en rimelig meningsfylt time, mener jeg.
Barney skulle ha ettermiddagsturen sin, og varierte som vi noen ganger gjør med å bevege oss vekk fra dagligdagse omgivelser.
♦️
Det var ikke langt av gårde, men hadde ikke vært akkurat der før. Er så mange kriker og kroker og veier her og der at det skal godt gjøres å ha rukket over alt på de tre åra vi har bodd her. Ikke har jeg som mål å oppsøke hver gatestubb med villaer i området heller, men det hadde seg slik at den berømmelige Stolpejakten hadde plassert noen av stolpene borti der, da.
♦️
Ja, så kom vi dit også. Interessant å beundre hus og hager på veien mot stolpene. Det har seg slik at i denne Stolpejakten er det all slags terrreng. Både skog, sletter og altså gater. Tok da som vanlig noen bilder underveis også. Og Barney fant bær. Denne gang svartsurbær. Han fikk lov til å plukke, for jeg vet at de er spiselige. Hadde sånne der jeg bodde på Hamar. Skrev forresten et blogginnlegg om det en gang.
Godsaker i riktig puddelhøyde.

Så skjedde det egentlig så mye, da?

Som sagt er alt relativt. Men vart da litt. Sjå alle punktene, da:

  • Barney fikk en times luftetur, og det er bra nok.
  • Jeg fikk mosjonert litt. Slettes ikke dumt, sjøl om vi ikke gikk fort.
  • Jeg fant 5 stolper i Stolpejakten.
  • Fikk tatt bilder til bloggen.
  • Barney fikk svartsurbær.
  • Inntrykk og inspirasjon fra hager og hus som vi passerte.
  • Barney fikk hilse på noen hunder. Alltid stas.
  • Og jammenmeg fikk jeg ikke et tema for blogginnlegg også.
    ♦️
    PS. Ser forresten på bildene at Barney er blitt skikkelig lurvete i pelsen igjen, så jeg må nok fram med saks og klippemaskin med det første😅

4 kommentarer
    1. Gøy å utforske ny områder man ikke har vært på tidligere, noe som fort kan medføre noe spennende 😉 Jeg har ikke kommet lenger enn til å laste ned app’n til Stolpejakten jeg. Kanskje jeg kan få med noen få før sesongen slutter om noen måneder. Ha en fortsatt fin onsdag til både deg og Barney 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg