Godsaker i riktig puddelhøyde…..

Det er fortsatt mye bær der ute. Svartsurbær. Lett tilgjengelig er de også. I riktig puddelhøyde.

Han fikk lov til å spise litt igjen i dag på første lufteturen. Han drar meg med bort til gjerdet. Finner dem sjøl. Om han lukter dem eller ser dem er jeg ikke sikker på. Ser ut som han blinder att øya og lar det stå til, og nyter.

Og under her ser du at han er klar for et jafs. Villdyret mitt. Med skarpe tenner og krøllete, søt pels.
Ble litt gråere i fargen på bildene her enn han egentlig er, og øynene ble også litt merkelige. Så ser ekstra skummel ut 😉

Han fikk ikke spise så mye han ville. Kan jo bli rar i magan. Men litt er greit, sier matmor.

Blir mye puddelprat nå, men når jeg først er i gang, setter jeg inn innlegget med Filmen om Barney som spiser bær.

 

8 kommentarer

Siste innlegg