Denne sprekker vel?🫣


Barney og ballongen. Og ikke ballong fylt med luft. Den er fylt med vann. Finnes mye rart å få kjøpt nå for tida. Barnebarna har fått en egen innretning som fyller vann i små ballonger. Du kan tenke deg hvor artig det er. Og kanskje litt skremmende hvis vannballonger blir kasta rundt omkring. De vet at de ikke får smashe dem på mennesker og dyr, men likevel er det spennende for oss å kaste ballonger i mellom oss. Kjekt å kunne ta dem skikkelig i mot, ellers…….😝 Fikk en som sprakk i fjeset mitt fordi jeg ikke var god nok til det😅
♦️
Moro å prøve det på Barney. Han elsker baller og ballonger, så dette kunne bli spennende. Han var merkelig nok veldig forsiktig med den. Han bar den rundt på terrassen mellom tennene og kastet den forsiktig i gulvet, men ingenting skjedde. Måtte jo få litt action, så jeg holdt vannballongen opp for at han kunne ta den. Og det gjorde han. Da vettu…sprakk den, til hans store overraskelse🐩 Slemme meg som utsatte ham for dette. Men tror egentlig han syntes det var moro. Når jeg vanner i hagen med slange, kommer han alltid for å «fange» vannstråla og drikke. Blir våt i hele hodet, men bryr seg ikke om det. Under her er linken til et annet lekemedvanninnlegg:
Barnebarn og Barney på såpeboblejakt.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg