Der forsvant bilen….

Ja, bilen vart kjørt bort.

Jeg skrev i et tidligere innlegg at det var trøbbel med bilen min
Etter mye sjekking her og der, fant jeg ut at den bare måtte på verksted.
Bilen er fullt kjørbar den, men kan ikke bevege meg ut på offentlige veier når jeg ikke ser gjennom frontruta. Dogg og is på grunn av at klimaanlegget har streika.

Så da får eksperter ta seg av den noen dager, og så får vi sjå åssen det går.

Har heldigvis gratis veihjelp og forhåpentligvis går eventuell reparasjon på garantien.
Får krysse fingra for det🤞

Rett under her kan du lese om starten på dette trøbbelet:

Bilen ødelegger for blogginga.

8 kommentarer
    1. Det var kjekt at den blir hentet slik…kjøre når man ikke ser er ikke bra nei!
      Husker flere historier om den andre bilen din og ladeproblemer…
      God kveld i stua uten bil…

      1. Tusen takk for omtanke😅 Ja, nå blir den tatt godt hånd om, tenker jeg🤞Den med ladeproblem i 2019 var faktisk den samme☺️ Denne er snart 5 år nå. Så har vel egentlig litt flaks hvis det er noe som må repareres, for garantien går ut i starten av april☺️

      1. Ja, særlig på denne tida av året. Bilen funka ellers, men kunne ikke kjøre til verkstedet en gang med neddogga/isete vinduer😝 Nå står den på verksted, så er vel i gode hender og blir «frisk» snart😅

    2. Det er en fordel å kunne se ut av frontruta, og de andre også. Får håpe de finner ut av det uten at det koster deg alt for mye. Jeg har også gratis veihjelp, og det er noe jeg har vært glad for 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg