Der vart det lett for meg😜

Datter Siri Avlesen-Østli på kryssordside i se og hør
Kryssord er gøy. Bedriver ikke så mye av det nå for tida. Bruker heller ledige stunder til blogging etter at jeg starta opp att med den sysselen for snart ti måneder sida.
Men før det vart det litt sporadiske økter med kryssordløsing. Fin hjernetrim også, så slettes ikke dumt. Her om dagen tok jeg fram gamle kunster. Kryssordet i bladet jeg hadde foran meg vart plutselig enklere for meg enn for andre kanskje?
♦️
Den blå «gata» skulle fylles ut med navnet til dama på bildet. Hun har et langt navn, så ikke sikkert alle klarte det like fort som meg. Kanskje teit å blogge om dette, men kunne ikke dy meg. Du som har lest bloggen min tidligere, vet kanskje hvem det er? Så klart det er min datter Siri. Nå også som «kryssordstjerne», hvis det er en form for stjernestatus😅
Artig uansett. Og jeg tok meg tid til å løse kryssordet…..lett😜
Slik var det med den saken. Kun kort innpå her med dette rare innlegget…🙋🏼‍♀️
Liker du å løse kryssord?
Et tidligere innlegg fra 19.april 2019:
Vet du hva toppen av optimisme er?

2 kommentarer
    1. Jeg prøver å løse litt kryssord når vi er på hytta, og det det er så koselig og avslappende. På hytta er nettilgangen så elendig at jeg prøver å begrense meg å koble meg på. Da finner jeg roen med kryssord eller en god bok.

      Jeg skjønner at dette ble lett for deg, og på dette kryssordet har du en fordel 🙂

      Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag ❤🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg