Det tok helt av😜

Makan til respons.

Det tok helt av da jeg skrev et innlegg om pultost og delte det på en matgruppe på Facebook🤪

Moro var det.
Statistikken min på Google Analytics viste en skikkelig topp på kurva da jeg la det ut.
Og masse kommentarer på Facebook.
Artig.

Moro at vi bloggere kan komme med informasjon som andre virkelig har nytte av. Da blir det enda mer meningsfylt å drive med dette.

Sjølve blogginnlegget linker jeg til under her, i tilfelle du har lyst til å lese:

RARESTE KVELDSMATEN

 

6 kommentarer
    1. Hvilken matgruppe var dette? Kanskje jeg kan melde meg inn der også for å dele mine matinnlegg? Moro med engasjerte grupper 🙂 Og fint at blogginnleggene våre kan komme til nytte ulike steder der vi legger de ut 🙂 Jeg har ikke fått lagt til statistikk hos meg enda. Del gjerne en enkel oppskrift – steg for steg 🙂 Lag deg en fin kveld 🙂

        1. Takk for tilbakemelding! Dette er en stor matgruppe, og jeg er også medlem der. Jeg vil gjerne gi deg et tips tilbake. Gruppen: “Norsk Bygdemat – Ektehusmannskost men også andre retter”
          er en veldig stor gruppe og også engasjert. Så om du ikke allerede er medlem der kunne det kanskje vært noe? Synd det er så vanskelig å få lagt til statistikk nå. Men forsto at den som kommer automatisk på bloggen er oppe og går igjen om ikke så altfor lenge? Mener å ha lest det et sted. Lag deg en fin dag 🙂

          1. Bare hyggelig. Og i lige måde. Takk for tips om FB-gruppe. Statistikken sjekka jeg litt rundt for noen uker siden. Da jeg fant ut litt mer, skrev jeg innlegg om det. Fikk bl.a. vite av Blogg.no at de jobber med saken og at jeg kan vente. Håper at de ordner det på sidene våre🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg