Det var ikke bare EN blogger som ga meg tips😉

I dag er det høstjevndøgn. Lørdag 23.september 2023. Eksakt klokka 08:50 var tidspunktet.
Les mer her.
Kort fortalt er natt og dag like lange i dette døgnet, men det varierer visst med noen minutter ettersom hvor vi befinner oss på kloden. Les mer om dette inne på linken, hvis du vil vite mer.
Ganske interessant, men har ingen praktisk betydning for verken deg eller meg om vi forstår det eller ikke. Heldigvis. Uansett er det et nydelig høstvær her i Oslo i dag, med sol og behagelig temperatur.
♦️
Jeg kom ikke på dette av meg sjøl. Det hadde gått meg hus forbi at det er høstjevndøgn i dag, hvis det ikke hadde vært for blogginnlegget til Mette Josteinsdatter.
Tusen takk, Mette.
Og som jeg antyder i overskrifta, så var ikke hun den eneste som hjalp meg i dag. Det første innlegget for dagen var det Lenablogg som inspirerte meg til.
Takk for inspirasjon, bloggkollega.
Så denne dagen har det vært dårlig stell med egen inspirasjon og kreativitet. Håper det bedrer seg🙋🏼‍♀️
Avslutter med et bilde fra Karl Johan.

8 kommentarer

Siste innlegg