Er du mett snart kanskje?

Rekesmørbrød på Mariestad vandrarhem
Jeg mener: Er du snart mett av inntrykk fra Sverigeturen min kanskje? Fortsetter likevel, jeg. For har så mange bilder som inspirerer meg til å skrive. Og er det noe en blogger må gjøre, er det nettopp det. Helst jevnlig. Og for i det hele tatt å få publisert noe, må jeg også ha noe å skrive om. Helst noe vettugt.
🇸🇪
Heldigvis har jeg igjen mange bilder fra den korte turen. En tur som på bloggen her virker mye, mye lenger. Det er heldigvis ikke lesetvang, så jeg fortsetter for min egen del og de som fortsatt har lyst til lese om Barney og mine opplevelser i den vakre byen Mariestad ved Vänern.


Har pr. nå ikke tall på hvor mange innlegg det har blitt, men er for så vidt lett å finne ut av det. Jeg kommer til å putte inn link til en eller flere av dem nederst på sida.
I dette innlegget befinner vi oss på Vandrarhemmets café i Mariestad. Der hadde de blant annet nydelig rekesmørbrød, eller räkmacka som svenskene kaller det. Barney var så klart med, og trivdes som vanlig best UNDER bordet, som du ser på det øverste bildet. Antageligvis både for å få skygge og eventuelt snappe om føde som a mor skulle miste på bakken.


Det vart en utmerket  lunsj, vil jeg si. Og i nydelige omgivelser i Gamla stan. Tok et portrettbilde av Barney også. Han fortjener det, bloggstjerna. Ikke bare underbordet-bilde. Og räkmackan var altså så god at den fortjente et bilde til😉

Vi vandret hjemover og hadde opplevd såpass mye denne dagen, at vi alle tok oss en liten ettermiddagslur på senga for å lade opp til kvelden. Barney liker å ligge sammen med meg i fotenden av senga, ser du. Koser seg…..


 Var ikke bare på vandring
Anledning for bløtkake og brus?

6 kommentarer
      1. Veldig koselig der. Og god mat. Og ja, angående bilder, så føler jeg for å utporsjonere. Ikke for mange på en gang🤗 Fint at du henger med på turen fortsatt😉

    1. Veldig koselig å se bildene dine fra turen, og fint å dele de opp. Da blir det til at vi ser nøyere på dem også 😉
      Fine bilder!
      God fredag, og helg! Klem <3

    2. Blir aldri lei av reiseskildringer med flotte bilder, og jeg har vært innom å kikke på de andre også selv om jeg ikke har kommentert 😉 Ønsker deg og Barney en fin fredda, klems 🤗

      1. Tusen takk skal du ha. Hyggelig at du stikker innom. Jeg er også innom mange blogger hvor jeg ikke kommenterer. Ikke tid til det alltid, vettu. Må jo blogge sjøl også☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg