Et slags fotoalbum 2022☺️

Ikke alle bilder😅

Jeg tar alt for mange bilder?

Men heldigvis er det greit nå for tida, for kan bare slette det jeg ikke vil ha,

En annen ting er at det kan være vanskelig å slette, men er det så nøye…

De lagres på telefonen. Ja, tar bare bilder med iPhonen min nå.

Så overfører jeg dem til sikker lagring på Min Sky, og kan deretter gi mer plass for bilder på telefonen etter hvert.

I gamle dager var det annerledes.

Da vi hadde papirbilder og lysbilder. Måtte tenke meg om før jeg knipsa. Hadde 24 eller 36 bilder på rullen☺️

Dumt å kaste bort film og penger på dårlige bilder.

Det tok litt tid før jeg fikk fjerna denne vanen fra systemet mitt.
Det å innse at i den digitale fotoverden kunne jeg knipse i vilden sky👏

Det har ordna seg nå. Får det til…….

Fotoalbum og nostalgi ….skrev jeg om i 2019🤗

Men her kommer bildene fra 2022….litt hulter til bulter 🤗🙃

I Ekeberg skulpturpark

Dekka til middag for 2🤗
Frokost på taket av Roma👍
Roma🙋🏼‍♀️👍
The Voice💥
Barney tester badevannet i Bunnefjorden
Barney på hundesletta Ekeberg
En tur på Karl Johan 🙋🏼‍♀️
Barney kler høsten🐩🍁
Og jul🎄☺️
Pepperkakehjerte i jula
Ett av måltidene i 2022😋
Og det rare palmejuletreet mitt, i år som i fjor😅
Hu mor strekker på bena i julepakkekaoset😂
Og pinnekjøttmiddagen
Og Roma 🥰…med datter og sønn❤️❤️
Min Barney beundrer utsikten🐩 Utsyn fra Ridesletta til Oslofjorden.

Takk for i år….og godt nytt år🙋🏼‍♀️🐩💥🥰

8 kommentarer
    1. Så mange herlige bilder! Mange minner å se tilbake på! Kjekt å bruke Min sky – jeg gjør også det! Og så lager jeg fotobøker…. om bobilturer, om turer med dattera mi, og så tenkte jeg at jeg skulle lage en liten en med de fineste bildene av barnebarnet – år for år! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg