Farvel til fargeklattene🤗🧡

Da fant jeg enda mer til loppemarkedet. Fylte opp 2 kasser og bestemte meg også for å gi fra meg terrassestolputene som jeg har tatt vare på i tilfelle jeg skulle få bruk for dem. De er jo fortsatt ganske fine. Men fargen passer ikke her jeg bor nå. Går det an å være så jålete?
Harmoni kalles det. Jeg trives hvis farger harmonerer sammen.  De oransje putene passa veldig godt i det grå-svarte, moderne miljøet på terrassen min i Hamar. Der var de fargeklatter sammen med sommerblomstene.
🍃
Nå bor jeg i et rødt og gult hus. Oransje harmonerer jo i følge fargelæren med disse to, men det vart litt mye. Kan fortsatt være kjekt å bruke blomster som fargeklatter i stedet. Så nå har jeg mer nøytrale, olivengrønne stolputer.
🍃
Da vart de levert til loppemarked på fredagskvelden, og forhåpentligvis er det noen andre som får bruk for dem. Veldig hyggelig følelse å vite at ting får en renessanse. Gjenbruk er alltid bra.


Over her ser du putene ligge på ganggulvet, klare for levering. Under ser du en av putene i bruk. Jeg hadde våget meg til en selfie i solskinnet på terrassen i Hamar, juli 2019🤗
Og du får også linken til et tidligere innlegg om loppemarked:
Hva er nå dette, sier du sikkert.

 

6 kommentarer
    1. Lurt å gi til loppemarked. Synes fargen er flott jeg. Leste i avisen at en butikk hadde åpnet og det var gjenbruk. UFF åpnet i dag. Kjekt å stikke innom for plutselig finner man noe man kan få bruk for. Ha en fin lørdagskveld.

    2. Fin farge på de putene, men jeg hadde nok heller ikke brukt dem utenfor mitt røde hus! Vi må nok moderere oss litt innimellom, hihi! Godt å kunne hjelpe loppemarkeder! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg