Fikk tips og inspirasjon av en bloggerkollega🙋🏼‍♀️

Det kan være hyggelig og inspirerende å lese andres blogger.

Her om dagen leste jeg også et blogginnlegg som faktisk inspirerte meg til å skrive litt om min fantastiske, gamle kaktus som jeg har arvet etter MIN mormor😄

Tenk det. Min mormor. Da må den være gammal. Jeg har sjøl blitt mormor og pensjonist😅

Novemberkaktus av bloggeren Bunny.

Sjøl hadde jeg også et innlegg om denne kaktusen min for over 4 år siden, nærmere bestemt 30/10-2018.

Innlegget het MORMORS KAKTUS

Nå mener jeg at min kaktus også er en novemberkaktus.
Visstnok feil…..
Det er en julekaktus, fant jeg ut i 2018.
Du kan lese begrunnelsen ved å klikke på linken lenger opp 🙋🏼‍♀️(Mormors kaktus)

Og på bildet under her blomstrer den👍
Men det ble bare 3 blomster😅
Hvorfor det?
Den hadde det for jevnt varmt.
Må stå litt kjølig i en periode for å blomstre.
Men blomstene kom på den grena som var inntil vinduet.
Der var det litt kaldere i løpet av vinteren🤗

Hva tror du, etter å ha leste sett?
Vil du si at det er en novemberkaktus eller en julekaktus?

I dag ser den sånn ut (bildet under her) der den står borti et hjørne i gruppe sammen med noen andre planter🙋🏼‍♀️

 

8 kommentarer

Siste innlegg