Film og bilder fra paraden🙋🏼‍♀️☘️

Vi var fortsatt på lørdagen, Barney, nabovennene og jeg.
Se tidligere innlegg fra dagen nederst på sida⬇️
Når vi opplever noe, må jeg blogge.
Og for at innlegga ikke skal bli for lange og ufordøyelige, gir jeg deg opplevelsen i porsjoner😅

St. Patrick var sjølsagt hovedpersonen i opptoget. Og under her kan du klikke deg inn på videoen jeg la ut på You Tube.

Opptoget starta ved Jernbanetorget og endte opp på Universitetsplassen hvor folk og bikkjer samla seg for å høre på taler, sanger og musikk.
Her er en av trommeslagerne i sekkepipekorpset. Du kan se og høre ham og de andre i aksjon i videoen lenger opp i innlegget.

Barney og Blu på bytur. Denne gang for å sjå på paraden i anledning St. Patricks day. De klarte seg veldig bra. Om de koste seg er litt vanskelig å vite, men halene var høyt opp og logrende stort sett hele dagen, så tror at de hadde det bra, sånn som oss tobeinte. Om ikke på samme måte…..
♦️
På bildet under ser du litt av opptoget. Irske ulvehunder var med. Her representert ved noen av dem. Veldig fine hunder. Store, vakre og rolige…



Det irske flagget var det sjølsagt mye av, både i paraden og på Universitetsplassen. Og folk hadde funnet fram grønne klær og annen pynt i grønt. Jeg hadde til ære for dagen tatt på meg den grønne Irland-capsen min. 


Under her kan du lese det første innlegget jeg skrev om denne dagen.

Da Barney og jeg pynta oss og gikk i tog.

Og ikke nok med dette😅 Da vi først var i byen, måtte vi gjøre litt flere sprell😉 Følg med. Kommer nok mer i morra🙋🏼‍♀️

4 kommentarer
    1. Så artig at du og dere deltok i paraden! Jeg feiret St. Patrick’s Day i Irland, men på landsbygda var det ingen parader 😀
      🧡💚

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg