For fokusert på topplista?🫣


Så er det den topplista igjen, da. Må ærlig innrømme at nesten det første jeg gjør hver morgen er å sjekke hvor jeg ligger på lista over topp 100 bloggere på Blogg.no☺️ Så det betyr tydeligvis noe for meg, sjøl om jeg kun blogger for moro skyld. Konkurransegenet vettu……
♦️
I dag lå jeg overraskende nok på 17.plass. Moro. Det viktigste er vel uansett hvor mange som har lest bloggen. Det tallet står i parentes under plasseringa og bildet mitt. Stor framgang fra i går i hvert fall. Da lå jeg på plass nummer 41. Går opp og ned på bloggen, akkurat som ellers i livet, si.
♦️
Analysering er et interessant felt. Av og til kan det bli litt mye, for ikke alltid lett å finne årsaken til alt. Har blitt flinkere til å finne meg i det med åra. Men…..hva kan hoppet fra 41 til 17 bety? Kan da prøve å filosofere litt. Må se på innleggene jeg publiserte. Vet at Barney er bloggstjerna mi, så helt sikkert han som var medvirkende denne gangen også. Så var det litt syting om smerter og slikt, og sneven av barnebarn-snakk. Vi har kanskje svaret der?
♦️
Uansett, takk til dere som leser. Artig, interessant……og litt skremmende å ikke bare skrive til seg sjøl😅 Hadde et innlegg en gang tidligere også med denne type filosofering:
Hva med topplista?
Han har klart det igjen!

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Tror nok alle sammen synes det er moro at man stiger på topplisten, men dere som ligger høyt oppe fortjener dette, for dere har flotte og innholdsrike blogger 😍

      Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ingen forhåpninger om å komme blant topp 10 noen gang, men er superfornøyd hvis jeg er ca. nummer 50. Da er jeg fornøyd 😍

      Ønsker deg en superduper torsdagskveld ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg