Litt stas å være forsidepike…..eller?


Jeg er heldigvis ikke hverken forsidepike eller midtsidepike. Og aldri har jeg vært det.
Og ikke vil jeg heller.
Dattera mi derimot, hun har prøvd…..
men heldigvis bare forsidepike😀
Det er jo stas å sjå dattera på framsida av et glansa magasin…. skal vite.

Nå var det i KK nr.7 som kom rett etter påske.
Der er det hele 8 sider med bilder og tekst.
Fine bilder og fin artikkel.
Til og med et lite bilde av meg der også…..
sammen med barn og mann på 90-tallet…..
og med permanentkrøller😅
Bladet kanskje i butikken fortsatt?
Egentlig reklame uten å være betalt reklame, dette☺️
Kan hende de har igjen flere eksemplarer.
Jeg fikk tak i mitt på en Narvesen-kiosk nedi byen…..
da jeg likevel var på tur med trikken.
Var utsolgt på nærbutikken.
Et tidligere relatert innlegg:
Litt i tvil, men la gå….

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg