Forvandlingen

 Lørdagen er snart over. Det er dagen før palmesøndag og 1.april.
En fantastisk solfylt dag. Jeg vart sittende mer på terrassen enn jeg hadde tenkt, for det var aldeles nydelig deilig utpå der.
Satt der en times tid i går også, men da var det litt kaldere. Og i dag var det koseligere å være der. Grunnen til det?
🐣
Fant ut i dag tidlig at det var tid for å gjøre i stand utpå der for våren og sommeren. Sopte gulvet og fjernet presenning fra oppstabla hagemøbler.
Og i tillegg satte jeg ut igjen påskeblomstene som har måttet være inne om natta på grunn av for mye kulde.
🐣
Og ikke minst: Jeg plukka kvister i skogen på morgenturen med Barney, putta de i ei krukke og pynta med papp-eggene fra påskepyntesken.
Da vart det med ett helt annerledes og koselig der.
Og jeg kunne sette meg på saueskinnet i hagestolen og nyte kaffe og brødskiver.
Nederst på sida har du linken til hvordan jeg hadde det utpå der i går🙋🏼‍♀️🐣

Julegløgg og påskefølelse.

10 kommentarer

Siste innlegg