Burde vel ha klippa meg sjøl også

Rød stol hos frisøren
Fulgte Eldste barnebarn til frisøren på onsdag. Og hvorfor det?
Det er vel egentlig ikke min jobb som mormor…. men hvorfor ikke…..Jeg trår mer enn gjerne til for å hjelpe dem i en travel hverdag. Null stress for min del. Og attpåtil får jeg være sammen med ham, og det er stas for meg. Gutten FØLTE seg langhåret, og det går jo nettopp på det. Hvordan man sjøl FØLER seg. Jeg syntes han var fin før klippen også, men vart da så klart mye bedre etterpå. Skikkelig fin faktisk. Kan dessverre ikke sette inn bilde her, men viser deg et kjedelig bilde av frisørsalongen i stedet😜
♦️
Dette foregikk etter skoletid. Jeg brukte samme frisøren tidligere, men har byttet til en annen som er nærmere meg, sjøl om jeg var veldig fornøyd med henne. Men det har gått bra med den nye også. Og som jeg tenkte da jeg byttet: Er ikke så farlig åssen det blir, for håret vokser ut igjen, og jeg kan alltids bytte til den forrige frisøren igjen neste gang. Slik tenkte jeg. Men vart fornøyd med den nye, så da fortsetter jeg der framover. Men koselig å hilse på den forrige igjen, da jeg fulgte barnebarnet.
♦️
Men nå begynner det å bli tida for ny klipping på meg også, for vokser som ugras. Men bra er jo det…at det vokser altså. Har både tykt og mye hår. Og skal visstnok være glad for det. Om ei ukes tid så setter jeg meg i stolen for å få litt kortere sveis igjen. Her har du et par tidligere innlegg om hår:
Min hårete historie
Om å ta saken….eller saksen i egne hender.

 

 

8 kommentarer
      1. Veldig hyggelig å kunne være til hjelp. Jeg har jo mye bedre tid enn barna mine. Og det er også veldig koselig at jeg kan være sammen med barnebarn såpass ofte😀

    1. Så kjekt at du kan hjelpe de i en travel hverdag, og som du skriver så får jo du også da tid sammen med barnebarn. Jeg har nok et hår lignende ditt. Tykt og vokser som ugress, så jeg fikser det månedlig. Går det 5 uker føler jeg meg ikke vel, så det er noe med hvordan vi selv føler rett og slett ja 🙂

    2. Mine barnebarn to jenter sparer til langt hår. Skal selv til frisør 22 juni, har kort tjukt hår. Har fast frisør jeg går til. Har passet minste barnebarn i to dager og ho er fire. Sitter her svimeslått. Blir så sliten. Nå er det godt å koble av litt. Ha en fin kveld.

      1. Blir litt svimeslått av passing hvis det er for lenge,ja. Føler det jeg også nå som jeg har blitt eldre. Men ellers er det veldig hyggelig😀 Det er i hvert fall en mening med at vi ikke skal ha egne små barn når vi er blitt pensjonister, føler jeg😅

    3. Det er sikkert veldig hyggelig å være med barnebarn til frisøren eller andre ting 🙂 Godt å kunne hjelpe når tiden ikke strekker til for foreldre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg