Om å ta saken…..eller saksen…. i egne hender…..

Reklame | Dazzling / Babyliss

Må ta saken i egne hender og være litt kreativ om dagen. Forresten ikke så veldig kreativt, men det er en ting jeg helst ikke gjør.

Frisøren min holder stengt. Akkurat som din. Hvis du ikke er så heldig å være frisør sjøl, eller bor sammen med en……

Skulle egentlig ha vært der en tur nå. Jeg er ikke den av kundene hans som besøker ham oftest. Og det er jo fordel for meg nå.

Jeg tåler at håret vokser litt. Frisyren blir dermed variabel gjennom perioden.
Men når luggen faller nedi øya, er det tid for å ta seg en tur.

I går vart det slik. Plutselig. Det skjer så klart ikke plutselig. Føles bare slik 😉

Fram med saksa. Den lille. Bedre kontroll. Forsiktig. Luggen var lettest. Tok litt på sidene også. Prøvde å ikke klippe rett av. Ville blitt rart. Prøvde å huske hvordan frisøren gjør det.

Er litt langt i nakken også. Skal jeg tørre det, da? Det vokser jo ut igjen……

Kanskje i dag.
Nesten ingen som ser meg om dagen likevel, så kanskje ta sjansen?
Kan jo fortsatt bruke lue når jeg går ut med bikkja 😉

På bildet ser du beviset på at jeg fusket i frisørfaget……..

Noen tidligere hår-innlegg:

Min hårete historie.

Det var på tide å besøke ham igjen.

Dazzling//Dazzling//Dazzling//Dazzling//Babyliss

 

 

10 kommentarer
    1. Da er vi to! Men jeg klippa bare luggen. 😊 Tidligere klippa jeg meg sjøl. I ungdommen. Men hadde så masse hår og fullt av krøller, så ingen så om det ble litt skjevt. Nå er det blitt så tynt og pistrete. Det er til å grine av..

    2. Du er modig som klipper deg selv 🙂 Jeg har gjort det gjennom livet . noen ganger – uten hell :-/

      hihihi

      Kanskje du skulle spare til laaaaaangt håår denne tiden ? Men jeg tenker du fikk det til – å klippe deg – og at du er så fin som bare det – og fin er du fra før av 😀

      Bilde??

      Ha en fin dag!

    3. Ja, det gjør jeg også nå. Har klipt litt i alle år, både barn, barnebarn og annen familie, så det går. Frisør er jeg slett ikke, men det er godt å få av luggen litt i hvert fall. Vi klarer oss og så får frisøren rette det opp senere! 🙂

    4. jeg har vært hos frisøren ikke lenge før dette corona styret så jeg tåler noen uker,går det lang til gjør jeg som du,klipper luggen og kanskje litt på sidene også,frisørene får iallefall nok å gjøre når dei får åpne opp igjen salongane,blir det veldig lenge til,ja da blir vi mange langhårede i sommer hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg