Glad for at jeg avslutta i tide☺️

Reklame | CURLI

Jeg tenker at det var like greit. Det var greit at det tok slutt. Hadde ikke noe for seg lenger. Ble kjedelig både for meg og andre. Og hvis jeg hadde fortsatt ville det nå ha blitt nærmere kaos.
Det var det prosjektet mitt med å framsnakke bloggen som lå rett over meg på topplista hver dag. Var moro så lenge det varte.

Nå er det faktisk nok
Slik starta det:
Fram i skoa og opp i ringa
Men hvorfor ta opp igjen dette nå?
Fikk bare en tanke i huet.
Nå for tida er topplista for så vidt på rett kjøl igjen etter mye krøll ved overgang til ny versjon av statistikken Google Analytics.
Men….det er likevel noe som er merkelig.
Før var det slik at det tallet og den plasseringa jeg hadde på lista om morgenen, holdt seg stabilt hele dagen.
Men nå…..
Hvis jeg skulle komme til å kikke innom lista flere ganger i løpet av en dag, noe jeg faktisk gjør fordi jeg ser etter nye innlegg fra bloggerne, har både plassering og tall endra seg.
♦️
Aner ikke hva som skjer, og gidder ikke å kontakte Support.
Kanskje du vet hvorfor?
Hvis du sjøl er en blogger vel og merke.
Så for å komme til saken.
Hadde ikke vært mulig å fortsette med prosjektet mitt som gikk ut på å framsnakke den bloggen som lå foran meg på topplista.
For det er nå forskjellige blogger i løpet av dagen.

Håper at vi får en forklaring på det det nye tellesystemet etter hvert…..
Spesielt tilbud:
Bestill hårføneren CURLI AeroFlow med rabattkode gunn10 ved å trykke på linken. 
Dessuten er det mange andre  produkter på CURLI-sida som du også får 10 % rabatt på ved å bruke rabattkode gunn10
via denne linken: CURLI AeroFlow

 

4 kommentarer

    1. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men jeg tror tallet blir oppdatert på en annen tid av døgnet.
      Jeg henter fremdeles inspirasjon fra den bloggeren som. ligger på plassen over meg når jeg setter meg ned for å skrive dagens første innlegg.

      1. Ja, vi får akseptere at det er som det er. Men i 12-tida så jeg at jeg plutselig hadde hoppa opp 13 plasser fra i dag tidlig. Helt greit det, da.
        Og konseptet ditt er supert. Det var jo deg jeg kopierte. Men følte at jeg ikke fikk det til😊 Det kan jo hende at jeg av og til innimellom tar det opp igjen……

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg