God morgen?

Ja, har du en god morgen? Håper det. Jeg er mye bedre fra forkjølelsen nå. Veldig positivt.

Derfor føler jeg at det er en god morgen.
Våknet faktisk klokka seks i dag tidlig.
Det var eksepsjonelt.
Hunden ville ikke stå opp så tidlig.

Jeg oppholdt meg ei god stund i senga og sjekket nyhetsvarsler og aviser på telefonen.
Så sto jeg opp og dusja.
På med Nyhetskanalen på TV2.

En kopp te og ei brødskive med fiskepudding og syltede rødbeter ble frokosten i dag.
Det var det jeg hadde lyst på.
Fiskepuddingen var rest fra middagen i går.

Forkjølelsen, ja.
Hvordan har dette vært?
Jeg skal forklare litt nærmere i et senere innlegg i dag.
Nå har bikkja stått opp og vil ut 🙂

 

På bildet viser jeg den første hestehoven jeg har observert i år. Ikke så veldig tidlig observasjon, men det er i hvert fall den første JEG har sett 😉

Et gammelt blomsterinnlegg du kan lese hvis du vil:
Hvorfor jeg måtte plukke 40 blomsterslag.

10 kommentarer

Siste innlegg