Har bestemt meg


For å få treningsøktene til å bli mer interessante, har jeg lenge tenkt å finne en ny serie jeg kan spille av på iPaden når jeg tråkker på spinningsykkelen på soverommet.
Har lenge brukt Netflix, men sa opp abonnementet da det kun var Grace and Frankie jeg så der. Er så mye å sjå på vanlige kanaler på TV og nett-TV at jeg ikke lenger ville betale for Netflix.
Så da måtte jeg finne meg en annen serie. Enten på TV2 eller NRK. TV2 Play betaler jeg allerede for. Og det skal jeg fortsatt gjøre. Det får  være tilstrekkelig med strømmetjeneste her i huset. Og jeg bestemmer helt alene, for det er bare Barney og jeg i denne husstanden.
♦️
Valgte i første omgang en serie som ligger på NRK TV. Sandition. Starter på sesong 1. Da har jeg noen treningsøkter med underholdning framover. Finnes ellers nok av serier å velge i, så skal ikke stå på det når jeg blir ferdig med denne. Kommer nok til å ha en sykkeløkt som varer like lenge som en episode. Og så tar jeg styrketrening etterpå. Et relatert innlegg som forklarer litt mer:
Hvordan foregår treninga?

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg