Hvordan foregår treninga?


Jeg kan stolt si at jeg har begynt å trene igjen.

Det kunne du lese i et innlegg jeg hadde i går som het Blir så flau, men NÅ
Der fortalte jeg om treninga på spinningsykkelen utpå soverommet.

For meg må treninga være mest mulig lystbetont.
Slik at jeg gidder å fortsette.
Har derfor funnet ut at jeg må se på en serie eller film på iPaden for å holde ut 30-45 minutter sykling.

TV-en hadde vært best, men den er på stua, og sykkelen må jeg ha på soverommet, så da blir det iPad.
Det er heldigvis plass til den på sykkelstyret.

Jeg har også en annen strategi for å lykkes.
Den serien jeg velger å se når jeg sykler, har jeg «ikke lov» til å se ellers.
Hvis den er spennende, vil jeg naturlig nok glede meg til neste episode, og dermed trening.

Nå ser jeg på en gammel serie på Netflix som heter «Grace and Frankie», med Jane Fonda bl.a.
Veldig kul serie for ei dame på min alder.
Så da blir det en episode pr. treningsøkt.

Og etterpå er det 20-30 minutter styrketrening på matte foran TV’n på stua, og «Sprek med Sofia» på NRK.

Og dette skal jeg gjøre 3 ganger i uka.

Ønsk meg lykke til!

Heldigvis kommet godt i gang💪

 

6 kommentarer
    1. Serien er god den og likeså treninga. Lurt med nettbrettet å se serie. Selv bruker jeg musikk til treninga! Lykke til med trening.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg