Den røde utfordringen🌶️🍅🍎🍓🌹

Vet du hva, Margrethe….
og alle dere andre som leser her akkurat nå

Jeg pleier å måtte lete i fotoarkivet mitt etter bilder til helgeutfordringen.
Helgeutfordring….hva er det?

Margrethe vet, for det er hun som har gitt meg og andre bloggere denne oppgaven.
Hun gjør det hver helg, og takk til henne for det, sier nå jeg.

Spennende å se fram til hva hun finner på slags tema fra uke til uke.
Nå vart det slik:

Helgeutfordring fra Utifriluft:….RØD
Og denne gangen kan jeg stolt vise fram et helt ferskt bilde.
I hvert fall nesten.
Det vart knipsa rett utafor huset her om morgenen da Barney og jeg gikk forbi mot skogen på den første lufteturen for dagen.
Ei enslig rose i tåkeheimen.
En oktoberdag.
Vakker, ikke sant?
Måtte bare ta bilde av den.
Kunne jo få bruk for det på bloggen.
Og det skjedde…..2 dager etterpå.
Perfekt.
Oppdrag utført, for den er så RØD som det går an å få blitt.

Klissvåt utfordring
Forblåst jeg? Neida..

8 kommentarer

Siste innlegg