Her er mine 13 viktigste apper på telefonen….

De 13 viktigste appene! Det blir vanskelig. Har jo så utrolig mange! Nå skal vi se……
Får kanskje gå gjennom dem og se om jeg virkelig har bruk for alle.

 

Trenger jeg alt dette?

Det er nesten 4 sider fylt med apper. Og noen av dem er til og med mapper med flere apper i.
Nå skal jeg jammen telle over alle jeg har….

Det er 37 symboler, om jeg kan kalle det noe slikt.
13 av dem er mapper som inneholder flere apper.
Hvis jeg teller opp alle enkelt-apper, blir tallet 166! Er det mulig!….. Er nok det…..

Det er såpass ryddig der at jeg vanligvis finner igjen det jeg trenger ganske raskt. Men det kunne nok vært greit å fjerne noen. Så ville det bli enda lettere å finne fram.

Ingen krise å slette

Hvis jeg sletter, og jeg angrer, er det bare å hente dem igjen i appstore senere. Ligger der og venter på meg 😉

Hvordan finner jeg fram?

Prøver å ha de mest brukte på første side.

Nederst har jeg de 4 viktigste. De ligger alltid der nederst, selv om jeg sveiper til høyre for å finne de 3 andre sidene.

Og hva er de viktigste appene?

I tilfeldig rekkefølge :

  • Kalenderen
  • Whatsapp
  • Telefon
  • 113
  • Klokke
  • Kamera
  • Bilder
  • Meldinger
  • Instagram
  • Safari
  • Klokke/vekking
  • Facebook
  • Messenger

Disse jeg bare ha.
Og mange av de andre bør jeg ha.

Men, nå blir det opprydding 😉

 

Hva er dine viktigste apper?

Og her er et telefonrelatert innlegg fra i januar:

Hold den varm, sto det…

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. altså,, aner ikke hva jeg har men har ikke savnet noen .. og det er organisert etter sånn “hultertilbulter” prinsipp. Så skal jeg finne en app så må jeg lete etter en helt annen 😛 😀

      1. Haha…artig å høre. Du får helt sikkert gjort det du skal på telefonen. Og det viktigste er vel egentlig at vi får ringt? Glemmer nesten at det faktisk går an med den dingsen 😉

    2. Det er ikke så lenge siden jeg fant ut at jeg kunne ordne appene i mapper, en venninne viste meg det. Så det har jeg gjort. Og jammen ble alt mye enklere etterpå 🙂 Og så fikk jeg slettet de appene jeg ikke har bruk for også. Så en opprydningsaksjon er supergreit iblant 🙂 Ser ut som du har god oversikt i alle fall. Jeg har ikke telt alle mine…men kan godt hende jeg kommer opp i lignende antall 🙂

    3. Mine viktigste er: Instagram, Fitbit, Facebook, Messenger, Snapchat, Samsung Health (skrittelleren min), photo editor, Vipps, Dnb Bank, Coop medlem, WhatsApp, Min sky, vekkerklokke, Candy Crush……. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg