Hunden redd for fyrverkeri❓😳


Åssen går det i år mon tro?

Heldigvis har det gått bra med Barney de 7 nyttårskveldene han har opplevd.
Nå skal han være med på sin åttende.

Jeg vet at det er mange hunder som lider når det smeller som verst.
Og ikke bare hunder.
Det gjelder helt sikkert ville dyr og andre husdyr også.

I Oslo i år blir det ikke offentlig fyrverkeri. Og det blir heller ikke lov å fyre opp innafor Ring 2.
Jeg bor utafor Ring 2, men innafor Ring 3. Her er det lov.

Men jeg skal IKKE ha fyrverkeri, og jeg skal være inne med Barney når det smeller som verst i kveld.
Jeg skal forholde  meg rolig, som jeg pleier å gjøre, så han skjønner at dette er noe som matmor heller ikke er redd for🤗.

Hunder senser nok vår eventuelle engstelse for at de skal bli redde, så det unngår jeg.

Det har altså gått bra tidligere.

Og jeg satser på at det blir slik i år også.
Han skal være med meg bort på middag i kveld, hos en nabo som også har hund, og i tillegg kommer det enda en hund med eier.

Så det blir 3 mennesker og 3 hunder😀

Vi gleder oss, og det blir spennende å se hvordan de 3 hundene opplever smellinga når de er 3 stk samla.

Ha en fin nyttårsfeiring du også🙋🏼‍♀️🥰💥

Litt annerledes i år…… skrev jeg på nyttårsaften 2019.

Klikk på «det blå» hvis du lurer på åssen det var…..🤗

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg