Hundetreff ledet til 18.mai-frokost


Forsinket 17.mai-frokost i år

Ikke slik å forstå at jeg ikke spiste frokost på 17.mai. Jeg er såpass glad i mat, at sørger nok alltid for å få i meg frokost. Ingen fare med det. Det hadde seg  bare slik i år at jeg befant meg i Sverige på morgenen den 17.mai. Jeg skal skrive mer om det i et senere innlegg. Så da vart det bare knekkebrød, juice og kaffe rett og slett. Godt det også.
🇸🇪
På morgenen den 18.mai gikk jeg som vanlig morgentur med Barney i skogen her hjemme. Av og til treffer vi noen av de andre nabohundene et eller annet sted i skogen. Denne morgenen traff vi to av dem. På bildet ser du Barney, Blu og Iva. Gode venner. Og dessuten hadde nettopp Blu og Barney vært på Sverigetur sammen.
🇳🇴
Iva hadde vært hjemme på 17.mai, i motsetning til Barney og Blu. Ivas matmor  hadde hatt frokostgjester på nasjonaldagen, og heldigvis for oss andre tobeinte hadde hun igjen så mye mat at hun rett og slett lurte på om vi ville spise frokost med henne. Det takket vi ja til, der vi møttes i skogen.
Og da endte det med at vi Sverige-farene fikk 17.mai-følelse i år også, men altså en dag forsinket. Men er det så nøye…..
Det var i hvert fall både godt og trivelig. Under ser du bordet. Og det ble satt fram mer mat etter at jeg tok bildet👇


Kort innpå med Norge

2 kommentarer
    1. Så koselig med 17 mai frokost på etterskudd, med masse god mat 🥰
      Her hos meg har vi aldri hatt den tradisjonen på Nasjonaldagen, men i stedet pleide vi å ha middag sammen på ettermiddagen. Håper du får en fin mandag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg