Hva betyr tallene 528, 500, 362 og 1,38?

Tilfeldigvis så jeg akkurat nå at jeg ikke bare har jubileum på lørdag. Det er et jubileum i dag også! Det er mye rart man kan finne på å feire…..

Ser du hva det er?

Ganske så anonymt plassert, øverst på sida i kontrollpanelet i bloggen min, står det.
Svart på hvitt og til og med i parentes.

Akkurat som: “Bare for å nevne det…”. “Men du har publisert 500 innlegg på bloggen din”.
Du ser det på bildet.

Innlegget “Snart jubileum, men er det noe å feire?” som står nederst der, ble publisert i ettermiddag.
Og det ble i seg sjøl et jubileumsinnlegg, uten at jeg var klar over det da det ble skrevet og publisert.

Og i ettertid når jeg igjen går inn på sida for å forberede nytt innlegg, ser jeg tallene!

Og det foreviget jeg med bilde…..

  • 528 innlegg i alt. Noen er på planleggingsstadiet (28 kladder)
  • 500 innlegg publisert. Skikkelig jubileum!
    Har jeg virkelig produsert så mye på nesten et år?
    Helt ufattelig. Snakk om skrivekløe.
  • 362 dager har jeg holdt på.
  • Kalkulatoren sier at det blir et snitt på 1,38 innlegg pr. dag. Kanskje jeg bør roe ned litt og satse på kvalitet framfor kvantitet…… 😉
  • 10 har havna i papirkurven.

Fint med statistikk. Kan brukes til mye. Kan til og med skrive blogginnlegg om det 😉

Da ble det 2 publiserte innlegg i dag. Dette er nr. 501.
I den siste tida har jeg prøvd å bare lage 1 innlegg pr. dag. Synes at det er nok.
Men altså et unntak på jubileumsdagen 🙂

Og nytt jubileum på lørdag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg