«Hva gjør jeg feil?»…..eller rettere sagt «riktig»?


Hva gjør jeg for noe riktig som får den til å vokse så fort? Foreløpig føles det riktig, men skulle den vokse seg så stor at jeg ikke vet hvor jeg skal plassere den, blir det heller mer rett å bruke ordene «hva gjør jeg feil?»
😅
Uansett ser det ut som den trives. Og bra er det. Jeg liker helst at plantene mine vokser og trives. Noe annet hadde vært rart. Denne skjønnheten fikk jeg også av en nabo, som ikke hadde plass til den. Fikk nemlig en annen for en tid tilbake. Det var gullranken.


Jeg takket ja til denne Scheffleraen, for fant plass til den…så vidt. Da var den mye mindre. Foreløpig går det greit å ha den på bordet ved vinduet. Må nok heller få en plass på gulvet etter hvert. Men den utfordringen tenker jeg ikke på ennå.
Her er litt info om Paraplyplanten, som den heter på norsk:
Slik steller du paraplyplanten (Mester Grønn)
«Den kan klare seg i lange perioder uten stell og tilsyn, og er derfor perfekt for den glemske», sier Mester Grønn😅
Ja da så. Den får faktisk både stell og tilsyn her, men gjør altså ikke så mye om jeg glemmer den litt av og til. Kanskje det er løsningen for at den ikke skal vokse til taket med det første?😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg