Hva har opptenningsved med reker å gjøre?😆


Alltid godt med reker.

Det har jeg uttalt før, og jeg mener det fortsatt.
Her om dagen var jeg med en nabo på Plantasjen for å handle diverse.
Vi skulle ha Primulaer, fuglemat og opptenningsved.

Så vart det litt småtteri attåt.

Opptenningsved  kjøpte jeg for å slippe å hogge opp bjørkekubbene jeg har kjøpt. Har ikke god nok øks, og er litt redd for å kløyve. Pyse☺️

Så da kjøper jeg ferdig oppkutta pinner.
Må innrømme at jeg om sommeren plukker med meg småkvister og pinner i skogen når jeg går tur med Barney.
Og ikke å forglemme : Mellompuddelen bærer også pinner i hus. Flink bisk🐩

Men nå altså ferdigkjøpte pinner av bjørk. Bra saker. Lettere å få bra fyr i peisovnen.

Men hva har det med reker å gjøre?

Ingenting.
Det er bare det at på Plantasjen er det en liten kafé som serverer diverse godsaker.
Det lukter nystekte vafler i hele plantebutikken, så det er lett å finne veien til kafeen.

Lurt triks vil jeg si.
Men vi skulle ikke ha vafler. Hadde bestemt oss for rekesmørbrød og kaffe. Og slik vart det. Og godt var det.
Tok bilde av det også, jeg, i tilfelle det skulle bli beæret med et blogginnlegg😂
Og det vart det🤗

Man tar hva man har ……skrev jeg en gang før. Handla også om reker.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg