Hva i all verden🤩😅🙄


Sjokkartet opplevelse, men av det positive slaget. Trodde ikke mine egne øyne da jeg oppdaga plasseringa på topplista i dag, sånn midt på dagen. Det var faktisk et par medbloggere som gjorde meg oppmerksom på det, i kommentarfeltet.
Hva skjer?
Fant ut at gunnen måtte være det blogginnlegget jeg publiserte i går om den fantastiske eplekaka😉
Eplekaka som overrasket
Ja, helt riktig….innlegget het faktisk dette. Og jeg vil si at ikke bare overrasket kaka med å være bedre enn forventet. Den ga uventede resultater på bloggtopplista også. Artig. Nummer en, da gitt. Kan umulig være riktig, tenkte jeg. For har jo vært mye tull med statistikken den siste tida. Men nå troner jeg i hvert fall der i et døgn. Supert. Så blir det vel mer normalt igjen i morra, tenker jeg.
Endelig en forklaring?

10 kommentarer

Siste innlegg