Hva synes jeg om å ta selfie?☺️

Liker ikke å ta selfie.

Liker ikke å bli tatt bilde av ellers heller.
Hvorfor gjør jeg det da?
Tar selfie altså…..

Ville bare teste ut det nye kameraet på telefonen, og sjå om jeg klarte å trykke uten å bruke stativ, selfiestang eller selvutløser.
Bør utfordre meg sjøl på denne lille fobien, for må ha bilder til bloggen.

Av og til bør jeg vise bilde av meg sjøl også.
Ser at de fleste bloggere gjør det☺️

Så da vart det selfietesting på morgenturen med Barney🐩🙋🏼‍♀️

Tror jeg hadde et innlegg en gang om samme tema.
Skal lete det opp og sette inn linken under her.

Fant det!
I juli 2019 hadde jeg et blogginnlegg som het

Det går framover på selfiefronten.

16 kommentarer
    1. God morgen til deg og Barney!
      Joda det er jo greit av og til å ta selfier 😀 huff da ….. jeg gjør det visst hele tiden…. jaja Fint bilde av dere i allefall – så det der kan du bare fortsette med. Hyggelig det!

      God lørdag videre til dere 😀

    2. Du kan trygt ta noen selfier hvis du trenger 🙂 Er så fin atte <3 Og koselig å se de som sitter bak tastaturet innimellom. Vi er jo bare OSS, og det skal vi være stolte av 🙂

      1. Mange takk😀 «Ja en får væra som en er når en itte vart som en sku»😜 Så får driste meg til å ta flere selfies jeg også, kanskje😅 Vet i hvert fall hvordan jeg gjør det, nå da🤗

    3. Jeg synes det er fint å kunne ta selfies til bruk i bloggen. Er ikke så trygg på det jeg heller, og bildene blir jo liksom aldri bra nok. Men det er ofte et bedre alternativ enn å få andre til å ta bilder av meg. 🙂

    4. Jeg har aldri vært ikke alltid syntes det var greit å ta selfie, men har etter hvert blitt mer komfortabel med det. Syntes du er fin på selfie jeg 😉 Håper du har en fin lørdag, klem 🤗

      1. Tusen takk. Trenger den støtte jeg kan få🤗 Får sjå om det blir noen flere selfies etter hvert. Men blir nok fortsatt mest av «bloggstjerna» mi, Barney, tenker jeg😅 God lørdag til deg også🙋🏼‍♀️

    5. Fine du – det er bare å brenne på med selfier, vet du! Jeg gjør det heller ikke ofte, vet du…. men innimellom! Og så har jeg jo bilde av meg sjøl i headinga…. (husker det kom en klient innom og sa han hadde sett det diiiiigre bildet av meg på nettet…. han hadde googla et sted som jeg hadde laga innlegg om, og der spratt lissom jeg fram… han hadde visstnok blitt livredd, haha… regnskapsføreren ser deg…!) Klem <3

    6. Du kan gjerne ta flere selfies, flott å se deg! 🙂
      Jeg tar selfies, og etterhvert har jeg blitt mer avslappet til det, så jeg er ikke så nøye på om håret står rett til værs på morran heller 😉

      Fine bilder av roser, deg og Barney, solnedganger og havna i Oslo. Koselig å lese meg opp litt hos deg. God søndag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg