Det går framover på selfie-fronten ;-)

Jeg liker ikke å bli fotografert, og langt mindre ta bilder av meg sjøl. I sistnevnte situasjon blir det alt for nært! 😉 Men er det noe framskritt å spore?

Det er faktisk framskritt

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men det er framskritt i den betydning at jeg har turt og klart å ta et noenlunde vettu bilde av meg sjøl 😉

Nå tror jeg ikke det er nedskrevet noe sted at jeg som blogger er forpliktet til å legge ut selvportretter.

Det håper jeg virkelig ikke.
Men jeg ser at mange andre gjør det. Og hvorfor kan ikke jeg gjøre det noen ganger også?

Det hadde vært moro å lære seg litt teknikker rundt dette.
For det er jo sånn at andre mennesker skal helst ikke vises fram uten at de er blitt spurt.

Og da blir det heller til at jeg tar bilder av natur, puddelen Barney, fisken Jet Li og andre severdige ting.

Det kan bli litt ensformig i lengden. Derfor er det kanskje greit å skape litt variasjon i helheten ved å vise fram meg sjøl.

Men bare av og til. I hvert fall på nåværende stadium i prosessen….;-)

Så i dette innlegget ser du resultatet av selfie-eksperimentet mitt.

Foranledningen til dette kan du lese om i innlegget:

Sminkespeil, selfier og kanskje selfiestang?

Og tåler jeg å se på det?

Det var det, da.
Jeg må bare tåle det.

Det er meg. Og jeg må akseptere meg sjøl slik som jeg er. Basta!

Pynte litt på fasaden av og til kan jeg jo, men ikke for mye.

Og redigering av bilder er forbudt, mener jeg.

Det må i tilfelle bare bli fargesetting, lyssetting og slike enkle saker.

Du kan lese om det med å pynte på fasaden HER.

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg