Hvem er den første bloggeren som får æren?

Jeg vet ikke om du leste det forrige innlegget mitt. Men hvis ikke, har du link rett under her.
Det gjaldt for såvidt Topplista til Blogg.no. Derfor et skjermbilde av dagens liste  her på bloggen. I hvert fall deler av den.
Kanskje mer fram i skoa og opp i ringa?
Det var bloggeren Kjerringtanker som ga meg inspirasjon. Hun tar for seg bloggeren på plassen før henne den aktuelle dagen, og presenterer og kommenterer dennes innlegg. Dette skjer stort sett hver dag, tror jeg.
Hvorfor ikke prøve det samme?
Spennende og interessant, for ser ikke hvem det blir før dagen kommer. Og det er stort sett forskjellige blogger det vil gjelde. Veldig få av oss som har «faste plasser» på bloggtopplista.
♦️
Du ser av bildet hvem det blir i dag for mitt vedkommende.
Bloggeren som er på plassen rett over meg på Topplista er Mestro06
Hva han skriver om i dag?
Først hva han sier om seg selv:
«Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær.»
Dagens tema er……Hm…..det ble vanskelig å gjenfortelle med få ord.
Han er både filosofisk, dyp og god til å skrive….om livet….om utfordringer….en kamp for livet….en redsel for livet ….og en ny side av livet…..annerledes enn før…..hvis jeg forstår ham rett.
Det er et innlegg som bør leses flere ganger, for det er så dypt, underfundig og fint…..og jeg kjenner ikke til hans historie og hvem han egentlig er.
Men nå har jeg blitt LITT mer kjent ved å lese dette blogginnlegget…
Du finner det via linken jeg satte inn over her.

4 kommentarer
    1. Slett ingen dum ide og framsnakke den som er over deg på lista………….! Bloggen du nevner er ukjent for meg – men jeg går inn og kikker nå! 🙂

      1. Takk. Ja, Kjerringtanker som satte meg på idéen. Hvorfor ikke prøve, tenkte jeg☺️ Får sjå hvor lenge jeg holder ut. Hadde heller ikke lest denne bloggen før. Men kanskje flere gjør det nå🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg