Hvilken dag…….

Tid for et gammelt innlegg igjen. Og da er jeg tro mot tradisjonen. Det må være akkurat 1 år gammelt.

Derfor er det innlegget jeg kopierer inn under her fra 1.april 2019.

Ikke la deg lure….

Og her har du det uten å klikke på linken. Men uten bilde 😉

 

“God morgen! “Hvilken dag er det i dag… hvilken dag er det i dag…..det er mandag, det er mandag….”, sier sangen fra Portveien 2.

Det er riktig. Men hvilken dato er det? Den første i måneden april. Og vinteren er nesten slutt. Den første dag i måneden april heter også 1. april.

I dag er det “lov” å lure folk 😉 Eller som det også kan sies: Det er en dag med harmløs løgn og fantestreker i form av  aprilsnarr.

Så pass deg! Men jeg har ikke tenkt å narre deg 😉

Ha en fin dag. Nå drar jeg snart til øyelegen…..

Og du kan hvile blikket på denne vakre furua.

Bildet et tatt av meg en høstdag på vandring langs Mjøsa i Hamar. Denne fine, gamle furua befinner seg på Ridehusstranda. Veien går videre til Domkirkeodden.”

 

Hvis du vil sjå furua, må du klikke deg inn på linken.
I dag gir jeg deg et annet tre.

I farta husker jeg ikke hva slags tre dette er. Men det er vakkert. Bronsefarget stamme. Og Barney beundrer også kanskje?
Tror egentlig ikke det. Han er mest interessert i luktene som muligens befinner seg der 😉

Men, vet du hva slags tre dette er?

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg