Hvilken runde er det nå, mon tro?

Har mistet tellinga på antall visninger. Antall budrunder vet jeg sånn omtrent. Det er mange av dem også. Nå er det en visning til i dag. Privatvisning. Ønsk meg lykke til…….

Tar turen igjen, jeg……

Jeg hadde et innlegg på forsommeren som het noe lignende. Fant det fram nå. Det ble skrevet 19.juni. Du ser det her:

Pytt, pytt, tar turen, jeg….

Det blir mye reising for tida. Men håper jeg får igjen for strevet….en vakker dag…..

Skal ikke gi opp ennå.

Jeg var på visning på søndag. I Oslo. Nå har jeg bestemt meg for å ta turen innover igjen i dag, onsdag.

Den leiligheta jeg har sett meg ut nå, har visninger på torsdag og søndag. Da kan jeg ikke.

Ringte derfor megler og avtalte privatvisning i dag på ettermiddagen.

Så får vi sjå, da, bokstavelig talt. Blir nå ikke avgjort noe i dag. Ikke før på mandag igjen. Først må begge visninger være overstått.

Får litt ekstra tid på meg til å studere salgsoppgave litt bedre. Og spørre slekta om råd. I hvert fall den nærmeste slekta.

Så er det bare å la det stå til og håpe at ikke alt for mange blir like interessert som meg. Og at de ikke har mye mer penger enn meg.

Det får da være måte på hva en skal betale for ei leilighet inni der også.

Må nok senke krav om standard i forhold til det jeg har i dag, her oppi provinsen 😉

Men det går bra. Det viktigste er nærheten til barn og barnebarn.

Og jeg regner med at puddelen Barney blir med på alt matmor finner på av galskap…..

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg