Pytt, pytt, tar turen jeg…..

Tok meg en tur, jeg, på sparket. Synes nå jeg er litt tøff også, om jeg skal si det sjøl. Å ta ladekontakta ut av Leafen og sette kurs for hovedstaden er ikke noe problem for Pensjonistgunna.

Det var søndag og nye interessante visninger. I hvert fall to. Ingen slektninger var hjemme der inne, så jeg foretok besiktigelsene på egen hånd. Og ved kronglete adresser brukte jeg GPS-en. No problem.

Visning nr. 1 ble unnagjort, notater og bilder tatt. Så klar for visning nr.2. Men da var jeg litt nøden både på den ene og andre måten, så tok en lunsjrast på Holtet. Fint bakeri der. Lett å parkere var det også. Og kaffen og maten smakte. Og heldigvis var det toalett der også, så da ordna alt seg 😉

Neste visning ble unnagjort, og så bar det hjemover……

Hvordan det gikk under budrunden på en av disse kunne du lese om i går. Men hvis du ikke fikk med deg det, kan du lese om det HER.

 

10 kommentarer

Siste innlegg